We gebruiken technische en analytische cookies om je bezoek aan deze website zo aangenaam mogelijk te maken, bijvoorbeeld om reserveren of zoeken mogelijk te maken.

Privacy en Algemene Voorwaarden


Privacy policy Forrest hotel – Restaurant de Tuinkamer (Hierna te noemen: FdT)

 

We verzamelen het liefst zo min mogelijk gegevens van onze gasten. Toch is dat soms nodig, om bijvoorbeeld een bestelling te leveren/facturatie te zenden of om te peilen wat u van een nieuwe (product)pagina vindt. FdT behandelt uw gegevens zorgvuldig en zorgt ervoor dat uw privacy gewaarborgd blijft.

  1. Persoonlijke gegevens beschermen we alsof het die van onszelf zijn.
  2. Persoonlijke gegevens gebruiken we alleen voor de in deze privacyverklaring omschreven doeleinden.
  3. Wij bewaren gegevens niet langer dan noodzakelijk is om de in deze privacyverklaring genoemde doeleinden te bereiken.
  4. Persoonlijke gegevens delen we alleen indien dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de overeenkomst.

 

Welke persoonsgegevens verwerkt FdT?

Om de overeenkomst die u met ons aangaat uit te voeren, hebben we de volgende persoonsgegevens nodig.

 

Naam en adresgegevens
Uw naam wordt opgeslagen omdat we u liever niet aanspreken met uw (klant)nummer. Adres en woonplaats hebben we onder meer nodig voor het opstellen van facturen, om contact op te nemen of om in een uiterst geval, langs te komen.

 

Bedrijfsgegevens
Persoonlijk en zakelijk gescheiden houden is wel zo prettig. Daarom vragen we om uw (bedrijfs)naam en vestigingsadres in te vullen wanneer u onze producten in de hoedanigheid als bedrijf afneemt.

 

E-mailadres
We bewaren uw e-mailadres zodat het mogelijk is om u belangrijke berichten over uw reservering/bestelling of account toe te sturen. Uw e-mailadres kunnen we ook gebruiken om u via (OSC) up-to-date te houden over nieuwe ontwikkelingen bij FdT. Uiteraard heeft u de optie om zich hiervoor uit te schrijven.

 

Telefoonnummer
Uw telefoonnummer gebruiken we om contact met u op te nemen in een noodgeval of om uw input te vragen.

 

Inloggegevens en klantnummer
Uw inloggegevens bewaren we om de toegang tot uw account te beveiligen, zodat alleen u kunt inloggen. Ook maken we een uniek klanten/gasten nummer aan waarmee we u sneller kunnen helpen.

 

Betaalgegevens
We slaan betaalgegevens, uw rekeningnummer en uw naam als rekeninghouder op. Voor de verwerking van betalingen zetten we ook andere partijen in, zoals banken. Bij een bestelling/reservering maken we een uniek factuurnummer aan die gekoppeld is aan uw account.

Overige gegevens die FdT verwerkt

We verzamelen ook enkele persoonsgegevens die niet bedoeld zijn voor de uitvoering van een overeenkomst. Dit doen we aan de hand van een gerechtvaardigd belang of met uw toestemming. Het gaat om de volgende gegevens.

 

Werk gerelateerde persoonsgegevens
Solliciteert u bij ons, dan willen we natuurlijk graag weten wie u bent. Dit checken we aan de hand van uw cv, motivatiebrief, portfolio of ingezonden sollicitatieopdracht. We zullen uw persoonsgegevens binnen vier weken verwijderen in het geval u helaas niet wordt aangenomen.

 

Cookies
Enkele van de hiervoor genoemde persoonsgegevens in combinatie met de door ons geplaatste cookies maken het voor ons mogelijk om te bekijken hoe u van onze website en diensten gebruikt en waar uw interesses liggen. Zo kunnen we onze website, dienstverlening en advertenties beter aanpassen naar uw smaak. De toestemming die u hebt gegeven voor het plaatsen van cookies en het tonen van advertenties zijn op elk moment weer in te trekken.

 

Databaselogs
Maakt u gebruik van onze diensten, dan bewaren wij in zogenaamde databaselogs automatisch enkele gegevens over uw verbinding met onze servers. Denk aan uw IP-adres, browserversie, en het tijdstip van je bezoek. De gegevens in deze logs gebruiken wij om fouten op onze systemen op te lossen en personen op te sporen die ons netwerk in gevaar brengen om hier vervolgens maatregelen tegen te treffen.

 

Overige persoonsgegevens
Het komt wel eens voor dat we via supporttickets, social-media berichten of via e-mailberichten aanvullende persoonsgegevens toegestuurd krijgen waar we niet om gevraagd hebben. Hebben we deze persoonsgegevens niet nodig om u verder te helpen, dan zullen we deze – voor zover technisch mogelijk – verwijderen.

Doeleinden van de gegevensverwerking

Wij verwerken persoonsgegevens natuurlijk niet zonder achterliggende redenen, maar hebben ze nodig voor:

  • Het verlenen van toegang tot onze website en diensten, zodat u bijvoorbeeld kan inloggen in OSC (OnlineServiceCenter);
  • Het laten werken van handige functionaliteiten op onze website, zodat bijvoorbeeld uw invoer bewaard blijft bij een volgend bezoek;
  • Het aangaan en uitvoeren van uw overeenkomst met ons, zodat we weten op welke diensten u recht hebt;
  • Het opnemen van contact, bijvoorbeeld om u te helpen bij een probleem waar u tegenaan loopt;
  • Het behandelen van uw klacht;
  • Het beveiligen van onze diensten en het bestrijden van fraude, zodat bijvoorbeeld niet iemand anders zich als u voordoet;
  • Het behandelen van reacties op onze vacatures, zodat we beter weten of u de juiste match bent.

Na het verkrijgen van uw toestemming gebruiken we uw persoonsgegevens ook voor:

  • Het verkrijgen van inzicht in het gebruik van onze website, zodat we bijvoorbeeld weten welke pagina’s beter ingericht moeten worden;
  • Het verbeteren en evalueren van onze website en diensten, zodat we bijvoorbeeld weten welke nieuwe functionaliteiten u graag in onze diensten terugziet;
  • Het afstemmen van onze content op uw interesses,

Wij zullen persoonsgegevens niet voor andere doeleinden gebruiken dan degene die hierboven besproken zijn, tenzij u daar vooraf toestemming voor hebt gegeven of wij daartoe wettelijk verplicht zijn.

 

Beveiliging

Wij nemen strenge beveiligingsmaatregelen om misbruik van, en ongeautoriseerde toegang tot persoonsgegevens te voorkomen. Zo zorgen wij dat alleen de noodzakelijke personen toegang hebben tot uw gegevens, dat de toegang tot uw gegevens afgeschermd zijn en dat onze beveiligingsmaatregelen regelmatig gecontroleerd worden. Daarnaast maken wij gebruik van SSL-certificaten voor een veilige overdracht van uw gegevens en uw communicatie

 

 

Uw privacy en derde partijen

We zullen uw gegevens alleen met anderen delen in de volgende gevallen:

  • Voor het verlenen of uitvoeren van onze diensten
  • Voor het uitvoeren van een wettelijke verplichting

Met uw toestemming delen we uw gegevens met derde partijen in de volgende twee gevallen:

  • Voor het verbeteren van onze diensten, website of advertenties
    We gebruiken software van andere partijen om te meten hoe goed een nieuwe productpagina bij aanslaat. Hiervoor gebruiken wij onder andere het Amerikaanse Google Analytics, waar wij een verwerkersovereenkomst mee hebben gesloten. Meer informatie over gegevensverwerking door Google Analytics vind je in de Privacy Policy van Google.
  • Voor het verkrijgen van feedback
    We zetten onderzoeksbureaus in om te horen hoe tevreden u over onze diensten bent.

 

Geautomatiseerde beslissingen

Soms nemen wij aan de hand van persoonsgegevens een geautomatiseerde beslissing. Hieronder leggen wij uit hoe dit gebeurt, wat hier de reden voor is en welke gevolgen dit voor u kan hebben.

  • Wanneer er niet op tijd een factuur betaald wordt, zullen wij automatisch enkele waarschuwingen toesturen naar de niet-betalende klant/gast. Wordt er daarna nog steeds niets ondernomen, dan blokkeren wij de diensten die bij ons worden afgenomen. Als laatste redmiddel wordt een incassobureau ingeschakeld voordat er (automatisch) diensten worden opgezegd.

 

Cookies

Cookies kunnen ook persoonsgegevens bevatten over bijvoorbeeld uw surfgedrag en interesses. Bekijk onze cookieverklaring voor alle ins en outs over de cookies die we gebruiken.

 

Websites van derden

Onze privacy- en cookieverklaring zijn niet van toepassing op websites van anderen waar wij naartoe linken. Wij kunnen natuurlijk niet inzien hoe zij met de gegevens omgaan zoals wij dat doen.

 

Uw privacy rechten

Als gebruiker van onze website en diensten heeft u enkele privacy rechten tot uw beschikking. Zo kan u ons vragen om inzage in of correctie, verplaatsing of verwijdering van uw persoonsgegevens. Daarnaast is het mogelijk om te vragen verdere verwerking van uw persoonsgegevens tijdelijk stil te zetten of zelfs hiertegen bezwaar te maken.

Wilt u deze rechten inzetten of er meer over weten, neem contact met ons op via mail: [email protected]

Het is ook mogelijk om contact met ons op te nemen wanneer u niet een van uw privacy rechten wil uitoefenen, maar een klacht wil indienen over iets waar u niet tevreden over bent. Op grond van de privacywetgeving heeft u ook het recht om bij de Autoriteit Persoonsgegevens aan te kloppen.

 

Contactgegevens

Mocht u na het lezen van onze privacy-en cookieverklaring nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact met ons op via onderstaande contactgegevens of contact formulier.

 

Door nieuwe wetgeving of andere omstandigheden zullen wij onze privacyverklaring zo nu en dan aanpassen.
Deze pagina toont altijd de laatste versie. De laatste wijziging heeft plaatsgevonden op 25 mei 2018.

 

Cookieverklaring

 

FdT plaatst cookies

Cookies zijn tijdelijke tekstbestanden die uw computer, tablet of smartphone bewaart wanneer u onze website bezoekt. Dankzij de informatie in deze cookies kan u bijvoorbeeld automatisch inloggen bij het OSC en wordt de inhoud ervan onthouden. We passen cookies ook toe om te begrijpen hoe u gebruikmaakt van onze website en welke diensten u interessant vindt.

 

Boek een kamer